Szervezeti kommunikáció

“A szövegre ügyet sem kell vetni, a hang, a gesztus viszont megérdemli a figyelmet…”
(C.Rochefort)

 

Minden egyes szervezet önálló lényként jelenik meg partnerei és célközönsége szemében. Így saját identitással, stílussal, viselkedéssel bír. Éppen ezért minden egyes egyén, aki a szervezet nevében bárhol megszólal, találkozik ügyfelekkel akár telefonon, akár személyesen vagy írásban, a cég megszemélyesítőjeként jelenik meg. Ezért fontos, hogy munkatársai tisztában legyenek a szervezet értékrendjével, küldetésével és meghatározott kommunikációs stílusával, hiszen a valódi kapcsolat az emberek között zajlik, bármilyen platformot is választunk. A tréning a szervezeti kommunikáció kialakításában és rögzítésében nyújt segítséget.

A tréning tematikája:

  • A kérdés – mit adunk el? (Önmagunk – a cég – a fogyasztó, ill. partner szükségletei – cégismeret)
  • Önismereti blokk – saját értékrend meghatározása, aktuális saját arculat felmérés, kívánt arculat – image kialakítása, egyeztetése a cégarculattal, motivációk felismerése.
  • Cégismeret – a vállalaton belüli kommunikációs helyzetek, piacismeret, konkurenciafigyelés
  • Fogyasztói- és partnerismeret – a célpiac kijelölése, a termék, illetve szolgáltatás kívánatossá tétele, a célpiac stílusának meghatározása és összehangolása a szervezet stílusával partner motivációk felismerése
  • Termék/szolgáltatás ismeret
  • Az kommunikáció formái – írásos, telefonos, személyes. A folyamatok levezetése.
  • Kifogás-és konfliktuskezelés
  • Döntéshelyzetek kiaknázása.
A tréning 2 napos

Időpontok:

Szervezés alatt, cégeknek egyedi ajánlat

Helyszín:      Budapest, 2. ker. Lukács Oktatási Stúdió / igény esetén a cég saját helyszínén

Mennyibe kerül:        85.000,- Ft +Áfa/ fő / 2 nap

A jelentkezéshez kérjük, hogy 15.000,- Ft előleget proforma számla ellenében utalja át számlánkra.

Jelentkezési határidő:

Cége számára egyedi ajánlatot készítünk, ha tréningünket kollégái számára szeretné megrendelni.

Maximális csoportlétszám: 15 fő

Share