Telefonos kommunikációs tréning

 “A hang hallható mimika”
(Montágh Imre)

A telefonon keresztül történő kommunikáció kényszere, vagy áldása alól ma már kevesen mentesülnek – ők sem mindig önszántukból. Kapcsolataink meghatározó részét telefonon keresztül alakítjuk ki, így a szerzett és a rólunk alkotott “kép kialakítója nem más, mint a telefonon közvetített emberi hang. Nem lényegtelen tehát, hogy ezen kommunikációs eszköz használata során milyen módszereket alkalmazunk, milyen hatást gyakorolunk embertársainkra. Ennek elsajátításában kívánunk az Önök segítségére lenni egy tudományos rendszerességgel kialakított több ezer elemzett telefonhíváson alapuló oktatási program felkínálásával.

Amit elsajátíthat az általunk ajánlott oktatás révén:

  • ténylegesen úgy hallatszani a vonal másik végén, ahogyan Ön szeretné;
  • egy személyes találkozó korrekt előkészítését;
  • egyéni telefonálási stílus kialakítását;
  • rendezett és lényegre törő telefonos tárgyalási módszereket, stratégiákat;
  • az általános kommunikációs normák telefonos alkalmazását.

Az oktatás elemei:

  • általános kommunikáció;
  • beszédtechnika;
  • a telefonos kommunikáció sajátosságai;
  • a telefonálás módszertana;
  • a telefonálás etikája, illemtana;
  • konfliktusok, váratlan helyzetek kezelése;
  • nehéz ügyfelek kezelése;
  • a telefonálás lélektana a beszélgetés szerkezetének felépítése;
  • a telefonos ügyintézés helye a vállalat tevékenységi körén belül.
A tréning 2 napos

Időpontok:

Szervezés alatt

Helyszín:      Budapest, 2. ker. Lukács Oktatási Stúdió

Mennyibe kerül:       65.000,- Ft +Áfa/ fő/ 2 nap

A jelentkezéshez kérjük, hogy 15.000,- Ft előleget proforma számla ellenében utalja át számlánkra.

Jelentkezési határidő:

 

Maximális csoportlétszám: 25 fő

 

Share