Ügyfélszolgálati kommunikáció

“A beszéd művészének munkaeszköze az emberi hangokkal megvalósított beszéd érzelmi,
gondolati és akarati törekvéseinek megközelítően pontos kifejezési eszköze.”
(Fisher Sándor)

Hiába a sok óriásplakát, a hangzatos és jól szerkesztett reklám, ha az első ember, akivel találkozunk egy vállaltnál, nem azt nyújtja nekünk, amire számítunk. Minden cég egyik legfontosabb területe az ügyfélszolgálat. Itt derül ki, vajon mit is gondol a cég ügyfeleiről. Mennyire tudják az ügyfélszolgálat munkatársai, hogy valódi munkaadóik a hozzájuk forduló ügyfelek. Mennyire érzik a munkatársak a sajátjuknak a cég értékrendjét és képesek képviselni stílusát. A tréninget ajánljuk mindazoknak, akik munkájuk során közvetlen kapcsolatba kerülnek partnereikkel, üzletfeleikkel, ügyfeleikkel a hatékonyabb és pontosabb ügymenet élérésére.

A tréning tematikája:

  • Önismeret – az énkép megismerése, egyéni sajátosságok kiemelése
  • Általános kommunikációs ismeretek – a kommunikáció verbális és metakommunikációs síkjai
  • Látni és látszani – a látható metakommunikációs jelek (gesztusok, mimika, testtartás) felismerése és alkalmazása
  • Hallani és hallatszani – a verbális metakommunikációs jelek (hangsúly, hangszín, veszélyes szavak) felismerése és alkalmazása
  • A helyszínek jelentésmódosító hatása a kommunikációra (saját – idegen – semleges terület)
  • Saját üzeneteink felerősítése, a visszajelzések pontosabb értelmezése konkrét helyzetekben
  • Konfliktus vagy megoldandó élethelyzet
  • Kérdezéstechnikák
  • Kommunikációs tükör ( az énkép és a külvilág egyénről alkotott képének összevetése)
A tréning 2 napos
Share